CODUL LUI JAN BZ III

Aşadar,

Comanda şi livrarea mărfii se făcea peste gardul din lemn care despărţea casele noastre. Îl priveam cu admiraţie cum ieşea, cu foile de dictando mototolite, din coteţul pentru porci,care, în sezonul de vară îi servea ca loc de refugiu şi inspiratie lirică. Poate că acest spaţiu nonformal a constituit elementul declanşator al preocupărilor mele literare. Admiraţia mea pentru tot acest ansamblu suprarealist, pe care l-aş numi "Văru Costel şi muza din coteţ", s-a transformat într-un impuls metafizic creator.
A urmat o perioadă de doua zile, prolifică în ceea ce priveşte activitatea mea literară. O poezie, ale cărei prime versuri "La Reşiţa şi Hunedoara /Se produce pentru toată ţara..."mi-au adus elogii din partea bunicilor, şi o nuvelă palpitantă au constituit debutul meu forţat în ceea ce aş numi "marea literatură anonimă şi buzoiană a anilor 70-80".
de Jan Manta de la Buzău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre apariţia corupţiei în Ţara Românească * - de Vasile Mihai Olaru

      Studierea corupţiei în timpul Vechiului Regim (secolul al XVI-lea – primele decenii ale secolului al XIX-lea) în sud-estul Europ...

Comentarii

Translate this blog